• Take 30 seconds to register your free account to access deals, post topics, and view exclusive content!

    Register Today

    Join the largest Oakley Forum on the web!

why oakley don't make watches anymore

The movements for the GMT are pretty much unobtainable. I've searched high and low for them. It wasn't one of Oakley's better choices for it. IMHO
So far I have been able to get it done,mostly through sources like e-bay,etc. Most of my issues were replacing pieces of the bands on all my watches but when I find parts, I try to buy them whether I need them or not so I don't have to struggle down the road.
 
Jusqu'à présent, j'ai pu le faire, principalement grâce à des sources comme e-bay, etc. La plupart de mes problèmes concernaient le remplacement de morceaux de bracelets sur toutes mes montres, mais lorsque je trouve des pièces, j'essaie de les acheter, que j'en ai besoin ou non, pour ne pas avoir à me battre plus tard.
Bonjour,
j'ai une gmt dont le mécanisme ne fonctionne plus.. un sauveur sur ce site (moyennant finances bien sûr)
 
Bonjour,
j'ai une gmt dont le mécanisme ne fonctionne plus.. un sauveur sur ce site (moyennant finances bien sûr)
IMG_0452.gif
 
Back
Top